2008-11-20

nu och då

Här har vi två kort på mig, i samma tröja :-D på de två bilderna så har jag gått i stort sett 7 fulla månder, det från när jag väntade Matilda är kanske från vecka 33 och det från nu är från vecka 31 men det är inte två fulla veckor mellan utan ca 10-11 dagar.



Skillnaderna är ju mer än åldern på mig :-D håret är ju en stor skillnad, fotografen är de stor skillnad på :-D har jättefå foton från tiden som gravid med Matidla så det är det jag försöker göra annorlunda denna gången eftersom ajg vet hur mycekt jag ångrar mig att jag har så pass få foton från förra graviditeten. Jag tror aldrig man kan ha för många foton från tiden som gravid men man har nästan jämt för få :-D

Å om jag får säga de själv, visst ser jag lite smalare ut på kortet från nu? alltså då pratar jag inte om magen utan om ansikte m.m.

Magen är ltie svår å avgöra då ajg står lite annorlunda och håller händerna lite mer för magen på årets foto plus att ajg gått 1,5 vecka kortare men ändå kul å se förändringen hos mig :-D


å så svammel svammel lite till de är väl ingen som orkar läsa alla mina egoinlägg :-p

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...