2008-11-20

Min favorit

Jag hakade åxå på Silwerstars utmaning att välja ut sin egen favoritlayout och de var ju inte så lätt.... har kollat igenom alla mappar men måste vara så tråkig å välja en av mina nyare LO.s ändå :-) trots att ni nyligen fått se den i bloggen så är den verkligen en favorit:

"Schmidtová"

Jag är jättenöjd med allt på denna LO den blev precis som jag hade tänkt och så är jag glad att jag fått med detta ämne i albumet för det är ju så lätt att glömma och eftersom ajg träffar mina släktingar i tjeckien så sällan så betyder minnen som har med mormor och morfar att göra ltie extra. Jag har ju även med journalingen bakom fotot där det står om hur morfar kallar min haka å mammas haka för schmidtova hakor då vi har ärvt dem efter hans mamma och honom och jag vet att han skulle ta tag i Matidlas haka och säga dessamma om han vore här :-)


Kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...