2008-11-08

Min älskade björk


Har ju en så fin hängbjörk som ajg älskar at fotografera vid, som ni kanske märkt ;-) å nu senast när fredrik fotade mig där i snön kom jag på att denna björk nu fått vara med om många magbilder och gett mig så olika bakgrunder iaf :-) så här ska ni få se hur vacker den är under 3 av sina årstider :-)



Det är veckorna 17, 25 och 29 :-) å vet ni vad de värsta är? att denna björk kommer försvinna om ett tag förmodligen då den växt fast i ett tak på ett uthus :-( det är 3 björkar där nere i hörnet men han som ahde huset innan oss trängde in två stugor där så när björkarna växt så har de växt in i stugorna och som det ser ut så är det en av björkarna som kan få va kvar men det är den som står i mitten så den har dåligt med grenar för det varit så trångt åt den :-(

får se om jag offrar stugans tak m.m. istället ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...