2008-11-28

Kullerbyttan

Idag skiner solen från klarblå himmel, jag har gått in i vecka 33 idag och man vet ju aldrig hur vädret ser ut framöver och dessutom hur mycket tid å ork jag har så jag passade på å fotade några magbilder iaf, inte så många bra men nu har jag nån från denna vecka iaf om de inte skulle bli mer.

Själva "veckouppdateringen" får ni senare i veckan då jag ju inte har så mycket att skriva om denna vecka ännu.



Jag har lite scrappande på gång åxå, bl.a ett specielaprojekt till scraputmaningen som ska bloggas i helgen och så har jag ltie annat på gång :-) så jag hoppas på lite ork, tid och lust att scrappa nu udner helgen :-)


avslutar med en Evelina-lista:

Dagens bästa: Bli bjuden på utelunch av älsklingen
Dagens tvprogram: Idol?
Dagens sämsta: Foglossning, depp och allmänt less
Dagens människa: Herman
Dagens gos: Fredriks längtan tills Elin kommer hem


Kram /// ♥

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...