2008-11-15

Julkort


årets första julkort, tror jag iaf :-) om jag inte förträngt nått.

Stämpeln lånade jag av Maria ♥ när hon var här på scrapträff å stämplade upp å embossade ett gäng av å idag när CC:n på scrapperiet dog igång så såg jag att man skulle scrappa ett julkort så då gjorde jag detta med ett av de uppstämplade :-)



sista inskick var nu ikväll därför var jag tvungen å fota i mörker för å hinna va med så färger m.m. är inte riktigt så som jag tycker det är i verkligheten :-) men ganska bra för å va mörkerfotat utan blixt iaf :-D

Prickigt papper från Making memories - paperier rouge och det andra mönstrade är från Kaiser. Band frånAmerican Crafts, blomma från prima, tyll från Bazzil, floss och loopybrad från Karen foster, häftklamrar från Dollar store och kopparbrad från Making memories.

god natt

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...