2008-11-12

Idol vecka 5


femte vecka i idolutmaningarna på Pysselpassion är nu avklarad och för en ltien stund sen så var det sista inskickstid så nu får jag visa min LO. Temat denna vecka var Rock och kriterierna för bidraget var:

* Svart! (majoriteten av ditt bidrag ska ha färgen svart, alltså minst 51 %)

Stygn- Du ska ha sytt någonstans på din layout eller dekoration.

Nitar eller nålar - Ja, det är lite rockigt med metall och här har vi specificerat till nitar eller nålar, någonstans på ditt bidrag.

Bonusprodukt: Tyg (hit räknar vi tyll men inte filt)

Å så min LO :-D hihi rockinspirerad och nirvana inspirerad :-D


"Partypinglor"


Jag å mina brudar
 ;-) som jag skrev så inspirerades jag av nirvana, man skulel gära det för å få 5 extra poäng å jag inspirerades både av just festandet :-D för nått nirvana (för mycket) var kända för var ju festandet och så hade ju Kurtan ofta en cowboyhatt på sig precis som elin har på fotot :-D

På fotot var vi ovetandes om det som komma skulle, vi drack vårat vin å hade skoj men en efter en plussade vi efter detta så detta var faktiskt sista gången vi alla tre drack :-D för de dröjde itne länge innan Elin var gravid :-)

De mönstrade papprena är från basic greys senaste serier Ambrosia och Urban prairy. Jag har sytt fast tyll under fotot som en volang och så är det små pärlor från kaiser lite här å där.


god natt :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...