2008-11-05

Höstmixen - varlfri LO


Ja nu är jag klar med och har laddat upp den 4:de LO.n till stellas höstmix, så nu är det bara kortet kvar och det vet jag inte om ajg ska göra :-) är ju scrappare å inte kortmakare men kan ju va kul ändå :-)

"En hand, tusen möjligheter"

Längst bak är ett papper som legat i min pappersväska i över 1 år säkert närmare 2 :-) sen är det två papper från making memories - paperier rouge och från kitet är det den rosa fotomattan och den rivna remsan. Dekos från kitet är tre olika meningar som är rub-ons, det står "Create yourself", "live with passion" och "Always feed your spirit" på olika ställen :-) å så är journalingbiljetten åxå från kitet.

Det "formade" pappret har jag knölat ihop till en boll, sen har jag rätat ut det, chalkat med chestnut roan på vecken och så ahr jag gjort lite jack i kanten, å sist men itne minst sytt fast det med symaskin.


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...