2008-11-16

CC


Det är som många säkert vet en cybercrop på scrapperiet i helgen och igårkväll stack sambon å Pylles sambo iväg så då passade jag på å scrappa lite :-) så två LO.s har jag hunnit med under helgen till CC:n och ett kort.

Den första LO:n är till en färg+bling utmaning där de skulle vara rosa å blinga :-) har länge velat scrappa detta foto för jag tycker de blev så himla bra men de blir oftast foton på Matilda eller andra personer som scrappas.

"Naturlig Skönhet"


En LO som min mamma nog gillar då de är hennes älskade blommor, hennes favorit färg OCH fjärilar på den :-D


Och nästa var att man skulle inspireras av SVT:s testbild, ni vet den med massa små rutor i en cirkel. Jag kom direkt å tänka på en LO som jag tänk lifta ett tag så de blev dubbel inspiration :-) tjejen som gjort LO:n jag liftathittar man här.

"My Daughter"


Det gröna prickiga pappret är ett MME - Wild Asparagus och de tandra mönstrade är ett Making memories från de nya paperierserierna. D:et och hjärtat är grungeboard.


Nu, frukost!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...