2008-11-21

Brudnäbb

Här kommer ännu ett kort som mamma skickat, det här är från samma bröllop som kortet på mig och gammelmormor, alltså är brudparet moster Helena och hennes dåvarande man Pepa. Å som ni ser så hade jag och min storasyster det ärofylda uppdraget av att vara brudnäbbar :-D

Det är jag som står bredvid bruden och min storasyster som står bredvid brudgummen. Kvinnan bakom min syster som har silvrig kläning är min mamma. Å för er som känner oss lite mer personligen så kolla på min pappa :-D man ser ju att det är han men visst är han olik sig :-) det är alltså han som står bredvid min mamma:



Precis bakom mig bredvid bruden står min mormor och morfar :-D å bakom min pappas axel ser jag att det är Moster Lida som sticker upp :-D det är min mormors syster :-)

å på detta kort ser ni ju mina små små skor :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...