2008-11-24

Bildbevis

Nu ska ni få lite bildbevis till lite av de jag gjort idag å de som vi gjorde i helgen m.m. har blivit så många bildlösa inlägg så nu ska ni få lite foton istället :-)

Först å främst så har jag julstökat i köket idag, grovstädat rejält först å så upp med julgardiner, det jag väntar med är stakar och stjärnor de kommer upp till helgen. Julgardinerna har jag haft ett par år men iår köpte jag lite nya julhanddukar och grytlappar m.m. som matchar snyggt.

Detaljbild på handduken: ♥


Å i helgen berättade jag ju att vi hade fått helt klart i vardagsrummet nu runt altandörren och fönstret som vi satte in för alldeles för längesen :-o iaf så i helgen fodrade å fogade å målade vi å självklart hade vi en hjälpreda:


Sötskruttan med sina "Hallå" som hon kallar hörselskydden för. När fredrik spikade som bäst så råkade han väcka ett av våra husdjur åxå så denna lilla krabat har jag nu omplacerat till en varm skrubb:



Tildan vart förtjust att få se en nyckelpiga nu "mitt i vintern"


Å så måste jag visa ett foto på Ester, Hoho och Tildan, hemma hos Ester, Pär (hoho) håller precis på att berätta för tjejerna hur tomten kommer in genom spjället ovanför vedspisen på natten mot julafton och lägger paket i strumpor så nu måste vi se till att ha strumpor med julklapp i :-D haha




Sötskruttorna är helt facinerade över hur tomten ska komma in där :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...