2008-11-09

Bättre


nu mår jag mycket bättre kan ajg börja med att berätta. Det som varit som jag kan ta ltie snabbt om är att jag fick starka sammandragnignar i onsdagskväll som tröck på neråt på ett obehagligt sätt. Detta gjorde mig väldigt rädd och orolig, efter detta så har jag haft väldigt ont, som att jag blev öm av SD.

När jag sen försökte få tag på barnmorskan så hade alltså hela sjukhuset +många andra fel på telefonerna så det spädde på min oro och när ajg blir så orolig och stressad så kommer lätt bitar av min depression fram. Det är åxå lättare att säga att allt är bra än att behöva dra upp allt för alla. Men nu vet ni och nu är det ganska bra.

Nu har jag mest foglossning i fogen mitt fram och det har jag beställt ett foglossningsbälte till som kommer i början av veckan nå tag. Men det ömma blir bättre å bättre hela tiden. Måste börja lyssna mer på min kropp och försöka komma ihåg att itne lyfta i onödan även om jag itne har ont just precis DÅ så kommer de ju efteråt men de är lätt å glömma att jag är i 7:de månaden men ajg vill ju itne att lilla K ska komma innan nyår!


Så ligger de till iaf :-D kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...