2008-11-23

60 dagar

60 dagar kvar till bf. Igår var det 2 månader kvar då det var den 22. Drömmer otroligt mycket om att kullerbyttan kommer förtidigt så vi får spendera julen på neo. Egentligen så tyder väl inget på att lillaK ska komma förtidigt för jag mår ju toppen och sammandragningar är ju vanligt att man har mycket när man är omföderska men men.

Funderar på å gå upp till Elin å skaka om hennes mage lite så plupp trillar ut för nu vill jag gosa bebis snart :-p fast de är nog fler som vill att h*n ska komma ut, hellst igår ;-)


Idag har vi verkligen seeegat, sovit länge och ätit sen frukost men igår fick vi faktiskt upp alla fönster och dörrfoder i vardagsrummet och alla listerna m.m. så nu är de KLART! Idag ska vi gå till grannen å låna hennes köttskärare å skiva upp en stor bit lövbiff så vi kan äta lövbiff å klyftpotatis å aromsmör nån dag..mmmmm...

Nu ska vi dricka lite kaffe medans matilda sover middag å sen ska vi ut å dona massa. kramkram


Just de lite magbilder fotade jag nyss men de var så kallt att stå ute i t-shirt så de blev inte så många :-p Fredrik sa att han ville fota fler på mig sen men de kanske hinner bli för mörkt innan dess. Vi kan ju testa iaf, de är så kul att han VILL :-) för jag måste ju få bättre foton än såhär från denna förlossning:



Nöjd med lustgasen var jag iaf, de där är preciiiis när värken har dalat och jag sltuat andas gasen :-D klockan är där 08:48 och det är 2 timmar och 17 minuter till tildan läggs på mitt bröst. Sjukt att jag läängtar till det där, men det är ju en sån otroligt enorm upplevelse!


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...