2008-10-28

tråkig är jag


Har inget att visa eller skriva känns de som :-) Hände inte mycket alls idag. eller jo kanske.

Jag jobbade först på förmiddagen, sen åkte jag ut å lyxade med en lunch på stan med min svägerska ☺ Juddan. Vi gick även på stan en sväng, å hon hittade ett par t-shirts som hon köpte till matilda :-) en med en slips på å en med ett trumset på :-D skitcoola å självklart var de på killavdelningen så tildan får fortsätta å få frågan "vad heter han?" hihi

Jag köpte två plagg på rean på lindex, en pyamas och en bodysuit till bäsen eller heter de det? jaja en body med ben :-D Som var benvit i basen å så brun å orange mnstrad som alla andra kläder som är på rean på lindex är :-D älskar det modet som har varit på lindex sista 6 månaderna så jag shoppar NU för de verkar som de rear ut alla de med små djur på å in med rött å vitt å blått å så.

Pyamasen var iaf blåturkos med bruna Peacemärken såååå cool, den skulle fröt gilla :-D

Innan lunchen å stan så åkte vi upp till Ren för å kolla på en soffa som carina å juddan hittat i en katalog å jag blev kääär så just nu pågår en bearbetning av sambon för jag har tyvärr inte råd å köpa en soffa själv :-( annars skulle jag köpt den på engång. Men jag köpte en sååååå snygg fruktskål, men jag ska inte ha frukt i den, den är tom just nu men de kanske ska bli ett stort ljus i den, kanske ska ringa en signal till Maria Li å se vad hon kan rekomendera för ljus i den ;-)

Låter som jag shoppade som en galning :-D haha ja jag gjorde av med nästan 500kr inkl. lunch idag så nu får jag ta de lugnt med shoppingen å plocka undan en till 1000 till soffan istället kanske :-) men de är ju inte så att fredrik gillar att gå å köpa barnkläder och heminredningsgrejer så dit ska ju mina pengar gå å han är nog glad att barnen har kläder på kroppen så de slipper gå nakna.


Efter shopping så lämnade jag av juddan hos hennes mormor å så åkte jag å tankade, hämtade tildan, lekter i lekparken ett tag efter dagis med Elin å ester sen åkte vi hem med alla saker som låg i bilen. Visade soffan för fredrik, bar in väskor, ryggsäckar, en skjorta, vagnen m.m. m.m. från bilen som lätt bli överfull numera då jag inte är fit for fight varje dag att bära in massa saker men nu gjorde jag det.

Sen lagade jag middag (Vårrullar med ris), å så åt vi, sen var de dags för mig att åka på föräldraråd för förskolan och fredrik å tildan åkte till Farmor för att leka med henne, juddan och Billy, juddans hund som bor hos dem denna vecka :-) Matilda älskar billy och ville sova i hans hundkorg, inte den minst håriga platsen i universum men med en mjuk filt iaf.

På föräldrarådet kom vi fram till en hel del, vilket inte alltid händer men de känns som att en av de andra förskolorna bara fick superbra besked, å vi andra fick då inga dåliga iaf, å jag hade ju för en gångs skull massa olika åsikter och frågor och förslag som dessutom skulle antas.


sen åkte jag hem, ringde runt till massa folk angående en fortsättningskurs i scrapbooking, sen kom tildan hem så jag la henne å donade med det å sen scrappade jag ca 30 min å sen ner å kollade på desperate housewifes. Nu surfar jag runt å precis nu kom fredrik hem för å "hålla mig sällskap" eller vad han sa tidigare så trevligt att få sällskap nu sådär 30 min innan jag ska sova.


ja som ni hör är jag trött, tråkig å inte längre ensam :-p

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...