2008-10-30

tjockis


Ja jag är då en riktig tjockis, idag är det sista dagen på vecka 28, imorgon börjar vecka 29 :-o gjorde en jämföring över magens storlek, det är som ni ser 7 veckor mellan de olika bilderna:




Själv så vänjer jag mig ju gradvis vid magen så jag tycker inte den är så stor å jag VILL ju att den ska va stor så de är när jag gör sånna här collage som jag får se att den faktiskt växt.

Nu har jag även börjat känna av att jag är gravid lite smått, bl.a. så tappar jag saker hela tiden å välter saker, jag har inte tappat känseln eller fått stickningar i fingrarna som man kan tro men jag är helt enkelt klumpigare än vanligt. Sen har jag även börjat känna av mer och mer foglossning mitt fram och jag tror att de är för att jag sover lite hursom hellst hihi, ska försöka att inte ligga på mage med ett ben uppdraget och om jag ligger på sidan kanske en kudde mellan knäna kan hjälpa, fast jag känner ju inte av nån foglossning på natten/dagen utan de är på kvällen som de är värst.

Samandragningarna är ungefär lika vanliga fortfarande, typ dagligen och ibland många gånger per dag men så länge de inte gör ont så är de lugnt. Å just de, jag har även tappat lite mera hår nu, minns att jag tappade mängder när jag väntade tildan men då hade jag ju lååångt hår åxå så då märkte jag av det mer.

Hmmm vad mer....tror inte de var nåt mer :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...