2008-10-12

Tankar


Får se om blogg.se tänker låta mig uppdatera bloggen öht, har kämpat 1 timme med å ens få logga in så vi får se.

Igår drog en stor tävling igång inne på pysselpassion och den första deltävlingen fick mig verkligen at tänka, nått stor i MITT liv som hänt de senaste 5 åren, ja visst jag har ju föttm in dotter och nu är ajg gravid igen MEN det är itne just själva födelsen av Matilda som satt djupaste spåren och som förändrat mig mest som person, utan följderna därefter. Att jag nu är på väg mot ännu en förlossning gör ju att alla känslor kommer fram och de behöver bearbetas extra för att på alla möjliga vis försöka köpa emot att det ska återupprepas.

SÅ vad gjrode jag? jo jag öppnade mappen med stort M, mappen med foton från matildas födelse och första månad. Så nu har jag fått gråta kan ajg säga. Att kolla på förlossningsbilderna var ju ingenting, då var jag ju lycklig, även om de låter sjuk men de var jag ju, jag skulle ju äntlige nfå träffa mitt älskade barn. De bilderna har jag kunnat scrappa tidigare, jag har även scrappat bilder på Fredrik med nyfödd matilda, mormor med nyfödd tilda, endast nyfödd tilda m.m. m.m. men första fotot på mig och Matidla som är scrappat där är matilda 5 veckor tror jag.

Jag tittade på foton jag glömt fanns eftersom jag itne orkade se på dem. Ja iaf, så har jag scrappat en LO om just detta, måste jag påpeka känslorna som är laddade i denna lo? kan ju itne visa den förens den är inskickad till pysselpassion men ni ska få se.

Tanken var nu att ni skulle få se ett foto som var hela anledningen till detta inlägg men de funkar inte så de får ni se en annan gång :-s

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...