2008-10-06

Nya jackan


Idag var det verkligen superhärligt fotoväder ute på förmiddagen men på eftermiddagen så började det blåsa och jag insåg att ska man få några höstfoton iår så gäller de å passa på för årets höstlöv bara rasar ner pga all blåst.

Imorse var det frost på bilrutor och därför åkte nya jackan på på tildan, fast utan innerjacka för fullt så kallt var det ju inte. Så ny jacka +superfint väder +höstfärger =fotogalen mamma
¨

"Jag står på högsta tornet mamma"


kolla vad långt hår hon fått :-)


Söt



ja å så ska jag fota massa mera denna vecka, ska försöka hinna med tre olika fotosessioner som jag fått förfrågningarpå men jag har ju dessutom momsredovisning för två företag som ska göras denna vecka plus allt ordinarie arbete så vi får se hur de går.


Å just de, imorrn kväll börjar mitt andra jobb åxå, jag är ledare på en skola på kvällstid, en kväll i veckan har jag scrapbooking med ett gäng elever och det vart fullt på min kurs denna gången :-) skoj :-D ska ha den fram till första veckan i december sen så vart de lucia å julavslutning m.m. å de tyckte jag bara var skönt för jag vill ju gärna jobba mindre desto närmare bf de blir :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...