2008-10-19

Höstmixen - utmaningen


Nu kommer mitt tredje bidrag i stellas "Höstmixen" denna är till delen "Utmaningen" å har varit klar några dagar men ajg var tvungen å kolla upp om brads var metallgrej eller basgrej innan jag valde om den var till utmaningen eller till valfri lo. Iaf så räknas tydligen brads som basprodukt så då gick denna igenom i utmanignen :-D


"Snuppelajnen"


Turkost prickigt papper, beiget "tabell"-papper och rosa papper under trädet är från kitet. Chipboardswirlen och alla blingstenar är åxå från kitet.

Som ni ser så har jag använt mig av ett helt ark wellpapp som bas :-) svårt å fästa saker bra på det men annars så är de ett kul material att använda. Men som ni ser så sydde jag fast de andra papprena i wellpappen, de satt inte så bra med fotofix :-)


Utmaningen löd:

Du måste ha med på din LO:
1: Blommor
2: Chipboard
3: Band

Du får inte:
1: Använda vit eller svart bakgrund
2: Metalldekorationer
3: Knappar

Du måste även:
Använda ur kitet: 2 mönstrade papper & 2 dekorationer.


och så lite detaljbilder:

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...