2008-10-18

Hemma


Ja nu är vi hemma från Huddik. Blev bara EN lo för mig :-D haha jag var helt snurrig å kunde inte koncentrera mig å så demade jag ju både att stämpla med magnetstämplar och att stämpla med akrylfärg. Visade då upp både bubbelplaststämpling, att stämpla med smörgåsrån å även att stämpla med wellpapp.

Sålde litegrann från butiken och hade fått nån order nu när jag kom hem åxå å än är de ju 1 dygn kvar på min stora höstrea :-) bra å rensa ltie så jag kan köpa hem lite julsaker sen :-)


Å vet ni vad :-D jag shoppade en sak åxå på träffen, en rullväska :-D Nu ska ni få se mitt kit, fattas bara att byta ut min ena pappersväska mot en som matchar bättre :-p

Överst på toppen sitter denna skönthet:


Sen hänger denna med sina axelremmar runt styret på rullväskan så att själva väskan hänger framför rullväskan:


Å så rullväskan (på baksidan av denna sätter jag även fast min pappersväska runt handtaget så allt sitter ihop å bara rullar fram :-) å eftersom ajg har så mågna småväskor som får plats så var denna perfekt i stoleken:



Sen inuti denna nya väska så låg det entill liten väska som ingick :-o för å ha laptopen i.


Så nu slipper jag bära väskan jämt iaf och så ser jag ju dessutom lite proffsigare ut när jag åker på träff å det är ju MINST lika viktigt ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...