2008-09-18

Är ju lite tillbaka


jaa, de har ju kännt så den senaste månaden att jag scrapp-mässigt är på väg tillbaka, från att knappt scrappat nått, inte tyckte de varit kul heller så scrappar jag nu nån LO/vecka iaf. Har både scrappat undan mängder av gamla foton som jag velat ha med i albumet, inte alla LO:s är höjdare men de är gjorda iaf ;-)

Men nu har jag även skrivit ut lite roligare foton och börjat på LO.s till Stellas "Höstmixen" å jag måste erkänna att jag blev riktigt nöjd med den jag gjort men den får ni vänta med å se tills jag laddat upp den på stells ;-)

Har åxå skickat in till några tävlingar OCH de har gått bra i endel så de känns bra att få respons för "Fnyz is back in the house!" så nu väntar jag på lite paket :-D

Här kommer en "Göra av med foton"-LO

"Vinter 2008"

Denna är gjord efter ett upplägg som jag från början liftade av Elin/Pylle. Ett bra upplägg när man har många foton som man vill ha med :-) å självaste pylle är ju med på fotot längst ner i mitten :-D

Denna gjorde jag efter en lift i tidnignen men är bara halvnöjd och orkar inte skriva materiallista så jag valde att itne skicka in:

"Gunga"



Såå nu fick ni ltie LO-uppdatering :-D



Ja just de, såg att jag kommit trea i en av sommartävlingarna på stellas.se med denna LO

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...