2008-08-10

WILD Mango!


Jag har fyndat två jättefina tunikor till Matilda. De är av märket "Wild Mango" som (mig vetligt) endast säljs via homepartyförsäljare eller dyligt. Tror iaf itne de finns i butik men rätta mig om jag har fel. Iaf så var det utförsäljning av sommarkollektionens visningsexemplar å min kompis Maria är säljare av dessa kläder så jag fyndade två tunikor när jag var hos henne för en födelsedagsfika.

Lovade Maria att visa nått foto på hur Matilda blev i sina nya kläder och här är en av tunikorna, (som jag för övrigt skulle vilja ha själv i en större storlek ;-) )

Snacka om WILD Mango


Å så en lugnare bild där hon visar upp tunikan ltie mer å även de två små söta fickorna



Wild Mangos hemsida

Marias Hemsida

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...