2008-08-26

Vecka 18


ja alltså jag är inte i vecka 18 utan ajg är ju i vecka 19 men jag har scrappat en LO som heter vecka 18 :-D


Ja osm ni märker så verkar scrapsuget vara tillbaka till viss del :-D och detär helt udnerbart! Jag har ju dessutom investerat i en fotoskrivare i början på sommaren så igår skrev jag ut dessa foto efter att ha blivit inspirerad av Badankas gravid-LO.s.

jag letade ltie efter nån viss skiss eller tävling eller nått å snubblade på en serie artiklar om olika stilar inne hos grodans scrapbooking så jag läste å grejade en massa å upptäckte att det även var en tävling där man skulle inspireras av dessa artiklar så de gjorde jag och valde stilen "Shabby chic". Jag har blött upp, rivit, slitit, rullat och sytt. Jag har även sandpapprat kortet m.m. m.m.

"Vecka 18"


De står lite journaling på "notes"-bladet om hur jag mår just nu och hur det känns m.m. blev verkligen nöjd med denna.



Sen måste jag säga TACK till alla goa kommentarer om min "växer & gror" va kul att så många gillade den och blev inspirerad av den. och även tack för alla snälla kommentarer om min LO som är en lift-utmaning på SWEbloggen just nu .-D jag blev jätteglad och kände mig väldigt ärad att de hade valt en avmina LO:s att börja lifta :-D

nu ska här hämtas skrutta på dagis. Oj nu vaknade kullerbyttan, de blir mer å mer sparkar å buffar som känns nu :-D jag har känt utanpå nu åxå men fredrik har inte lyckats än.

kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...