2008-08-22

Snabbscrappat


Ja nu tyckte jag de var dags att försöka få några foton scrappade, jagh ar noll i scrapinspiration men tusen foton jag vill ha scrappade. Tog en hög med "vill ha scrappade" foton som kanske inte är så roliga å därför blir liggandes men det är tillfällen jag vill ha med i vårat album.

Den första scrappade jag igårkväll mellan 23:00 och 24:00 då hade jag tänkt ut LO:n å valt foton och papper innan denna timme men resten tog bara en timme.

"Miniknat"

Matilda med sin morfar på hennes första orientering. Ska tillkomma VART de var på den lilla tomma tagen. Alla papper är från olika serire från Basic Grey. Ett från infuse (cirkeln) ett från pheriphery (bruna i bakgrunden) och ett från mellow (under de tre små korten).

Sen en som ajg scrappade under ett par småstunder igår på dagen å senare på kvällen när jag lagt tildan, snabbscrappad utan mycket omsorg mest för att få fotona scrappade så den är väl ingen högpoängare ;-)

"Bygga sandlåda"

Även här är det lite basic grey, det randiga är från cupcake och det gröna är från archaich eller hur de stavas. De tre cirklarna är från spillbitar av sassafras lass, kaiser och my minds eye.

Det är som ni ser en lo om när matilda och hennes pappa och farfar byggde en sandlåda åt henne i våras. Tyckte myrorna passade in i det lekfulla temat :-)

kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...