2008-08-13

Magen växer


Nu när jag varit på UL å vet att min lilla kullerbytta lever och mår bra kan jag ju berätta om min rädsla förra veckan. Jag var säker på att min mage inte växte. Jag hade verkligen panik ett par kvällar å mådde så dåligt för jag var säker på att min bebis inte växte :-(

Nyss gjorde jag ett fotokollage i PS å då upptäckte jag att jag inte hade rätt. Felet jag gjorde tidigare var att jag jämförde en vecka med veckan innan inte med en bild från flera veckor tidigare. På en vecka blir de ju ingen jätteskillnad speciellt eftersom man kan vara olika mycket svullen ändå.

Så här är min "magjämförelse" där det är 1 graviditetsmånad mellan varje. Vecka 9 är första veckan i graviditetsmånad 3, vecka 13 är första veckan i graviditetsmånad 4 och vecka 17 som jag är i nu är första veckan i graviditetsmånad 5.




Och eftersom de var så bra att kunna klicka upp den större iaf så gör jag lika här:

 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...