2008-08-05

Love


Såg att vinnaren i lilla handarbetsbodens tävling var korad nu så då kan jag visa mitt bidrag. Man skulle handla ur deras butik och så använda något av de man handlade å jag köpte detta minialbum plus ett par av papprena som jag använt:



  

  

  


Det är ett album med matildas 2Års bilder :-) min lilla goskrutta inte visste jag att  jag ganska exakt 1 månad efter dessa bilder är knäppta skulle få reda på att hon skulle bli storasyster. Nu är det snart dags för rutin-UL och det är med blandade känslor jag tänker på det. Längtar ju efter att få se min kullerbytta igen MEN tänk om de skulle upptäcka nått fel :-( nått alvarligt fel. Tänk om man blir satt i en svår valsituation.

Ska försöka att inte tänka på det utan njuta istället.


nu vill sambon ha sin "myshanna" bredvid sig i soffan.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...