2008-08-04

LO:s till stellas


Här kommer ett par LO:s som jag gjort till sommartävlingarna på stellas.se. Den ena är till skissen och den andra till den valfria LO:n.

"Ett hjärta som pickar"


Denna LO som jag gjorde till skissen (med inspiration från Webmosterhelenes UL_LO) var känslosam eftersom ajg mindes tillbaka på oron, stressen och paniken när jag i vecka 10 blödde i flera dagar och fick åka in på akutgyn för ett VUL, känslan att då få se ett hjärta som pickade på skärmen är obeskrivbar!


"I farbrors fotspår"

De två mönstrade papprena har jag fått från Pylle och asali för de hade fått dem i ett månadspaket från Jommas och de var så passande i färg, stil och tema.
Matilda älskar att få trumma på sin farbrors trummor och jag tror an tycker de är lika roligt att få trumma med henne :-) Hon är så duktig och det är så kul om hon hittar ett instrument hon gillar.


Så jag har ju faktiskt fått ltie scrappat senaste veckan, har fått massa inspiration och scrapsug, nu är de bara orken på kvällarna efter att man ÄNTLIGEN får tilda att sova som fattas.

Rubriken är dymo och thickers (daquiri), sen har jag sytt på symaskin, repat kortens kanter med sax och satt dit lite brads från making memories.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...