2008-08-16

Layouter


Hittade några LO:s som jag inte tror jag visat. De är inte till något speciellt men har helt enkelt blivit bortglömda under sommaren.

Först ut är en ganska så enkel LO om min sötaste lilla dotter Matilda. Kortet har Asali tagit på Matildas 2årsdag.

"min underbara 2åring"

Papper från Kaiser. Hjärtanen är utstansade med en cuttlebug die.


Sen en till med kort från hennes 2årsdag, å de har åxå Asali tagit kom jag på nu :-D hon fick ha min kamera när jag var tvungen å hjälpa tildan med tårtan :-)

"2års tårta"

En väldigt fräsh LO som ajg faktiskt itne har chalkat på alls :-) gillar färgkombinationen vit, turkos och lime.


Å så den tredje och sista;

"Vårmarknad 2008"


Härliga Sassafras Lass papper :-) det mesta på denna LO finns i butiken såg jag nu.


Så nu fick ni lite scrapuppdatering åxå :) vet att de blir lite sånt nu, scrappar alldeles för lite men nu går det ju mot höst och vinter å då brukar de bli ltie mera.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...