2008-08-27

kort


Så har jag lyckats knåpa ihop det sista bidraget i stellas kittävling, den som går ut på söndag alltså, inte de som ajg fick kit till i förrgår ;-)

Jag täntke inte lägga nån energi på Kort-tävlingen men så fick jag en beställning på ett kort så då slog jag två flugor i en smäll å voila:

"Vi kommer att sakna dig"


Det blå/orangerandiga och det röda är alltså båda papper från mitt kit och sen är de två blommorna från kitet. Ett enkelt kort utan stämplat motiv, är ju lite inne på sånt nu precis som Pylle :-D men jag tänker nog itne sälja av alla mina stämplar.


Punchinella använder jag ofta när jag gör kort (itne för att jag gör kort så särskilt ofta) det passar liksom bättre på kort än på LO:s många gånger, fast jaghar ju använt de på fertalet LO:s åxå :-p

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...