2008-08-17

Grattis Judit


Grattis Judit på 18årsdagen måste jag ju säga igen nu då :-p min alldeles egna svägerska, typ.

Igår var det födelsedagsmiddag för den blivande 18åringen och det bjöds på lax&broccoli paj, lamm, grekisk potatissallad, chevréostpaj m.m. m.m. och som avslutning en suverän chokladtårta!!

Vi fick även prova på singstar och guitar Hero och jag var bäst på guitar hero :-p haha, men de var ändå roligast att lyssna på juddan och Astrid på singstar å även Jan E var kung på sing star :-*


Födelsedagsbarnet:


och så lite övriga bilder från kvällen:










ååå vad seg jag är, min kropp börjar så smått känna av att jag är gravid så inatt hade jag världens ryggont och idag känner jag av höfterna, speciellt när vi tog en skogspromenad för å leta svamp, foton från idag kommer antingen senare eller imorgon.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...