2008-08-23

Fredag


Ja här kommer ltie om dagen igår, fredag.

Först på dagen hjälpte jag en kompis att scanna hennes UL-bilder och efter att jag jobbat m.m. så fick jag besök av denna sötnos och hennes mamma:



Ja de är Savannah så klart :-D godingen som börjat gå å som ska bli storasyster i mars :-D


Sen gick dagen iaf vidare och jag och Carina hämtade Matilda på dagis, å åkte och köpte picknick på hemköp å gjorde iordning den för att ta en tur med båten på kvällen och äta picknick i stockviken :-) helt underbart väder och man vet ju itne hur mycket båtåkning de blir nu innan de blir för kallt.

liten sjöman


och sen tog det de sedvanliga 2 timmarna att lugna ner tildan och få henne att somna, typ. De e sååå drygt med hennes kvällstrots, helt skogstokig är hon och allt tar sååå lång tid, försök byta blöja på en 2,5åring som kutar å åmar å skriker och sparkar och slåss å river....

nä nu tror jag fredrik verkar vilja ha sällskap, ser så ut på minen

god natt och kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...