2008-08-01

Foton


Igår (torsdag) var jag iväg och fotade två små grabbar som ska fylla 1år :-) har inte arbetat klart med bilderna men grabbarnas mammor är sugen på en sneak peak så jag kan visa några foton.

Grabbarna heter Elton och Teo, å här kommer några foton på Elton och några på dem tillsammans som är färdiga. Teos bilder är inte genomgådda än ;-)


"Grabbarna grus" ;-)


Fin i svartvit


Jag älskar småbarns fötter :-D


Coolast i stan ;-)


"Vill du smaka" var de ändå som fick honom å titta i kameran ;-)


Sa jag att jag gillade småbarns fötter ;-)



Nu till Teos bilder, de tar ju sin lilla stund å gå igenom å fundera å välja favoriter, arbeta med de som ska arbetas med. Göra till svartvita och sepia och diverse annat fint. Men snart så är de klart :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...