2008-08-04

Fotografera


ååå, känner mig så glad att jag får fotografera mer och mer, det är så underbart roligt, speciellt när jag får hör hur alla gillar mina foton :-)

Har ju vid de här laget fått prova på att fota massa olika tillfällen och människor i olika åldrar och skeenden i livet. Att fota magbidler är bara såååå roligt eftersom ajg tycker att de inte finns något vackrare än en gravid kvinna och när man dessutom får följas åt å fota varandra som jag och Elin gör då blir det ändå roligare :-)

Här kommer en väldig blandad kompott av bilder, första är från Maria och Tobias bröllop när tildan fick närkontakt med en ko, de andra två är från fredriks födelsedag när vi solade, badade och åkte båt på kvällskvisten.

"Hjälp! en KO"


"liten sjöman"


"Juddan"



Jag har nu gjort en egen kategori som heter "Fotografering så om ni vill kika mer bara på vad jag fotat och lite sånt så kan ni klicka på den så "slipper" nu alla LO:s och bara skitinlägg ;-P

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...