2008-07-07

Stellas.se


NU äntligen har Stellas.se fått upp sitt forum där man ska ladda upp sina tävlingsbidrag och jag har laddat upp de två LO:s som jag gjort till deras stora tävling Fyrklövern.

Först gjorde jag en LO till tävlingen som kallas "Utmaningen". Där det var ltie olika bestämmelser som t.ex. fick man itne använda blommor, bandoch chalk å så var man tvungen å ha med nån cirkelform och nån egengjord dekoration å så skulle de som i alla tävlingarna vara med två papper å två dekorationer ur kitet.

Min LO heter "Fin" och handlar om hur fin min dotter är helt enkelt, på fotot är hon dessutom födelsedagsfin :-D



Inte ofta jag scrappar i lila men det var kul å gör ade för en gångs skull. å dessa papper som var med i mitt kit passade ju utmärkt till Tildans klänning :-) Visste ser hon lugn, snäll å go ut :-D med sina söta små kinder, sådär lugn är de sällan hon är ;-)


Sen har jag även gjort en LO till den öppna tävlingen där de enda reglerna är att använda 2 mönstrade papper och 2 dekorationer ur kitet. I övrigt är det helt öppet:

"Puss"


Denna gjorde jag på en scrapträff för ett tag sen, då fick jag sno en bit av Pylles papper för å skära ut dessa fina blommor :-D  Tack gumman ;-)

Fotot på Matilda och hennes farmor är ett av mina absoluta favoritfoton, speciellt i sepia. Tyckte fotot blev så varmt och fint med dessa röda och orangea papper. Ur kitet har jag använt det oranga rutiga pappret och det röd/oranga pappret som är i basen. Tre av de små blommorna är ur kitet och även journalingrutan som stickr upp ovanför kortet.


Så nu är det en LO till skissen och ett kort kvar att göra till denna tävling men så har jag ju ända till sista augusti på mig tror jag :-D så de är nog lungt ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...