2008-07-05

Liftat


Ja här kommer en LO där jag liftat en av mina nyare favoritscrappare Jolene som jag har upptäckt inne påPencil Lines. Pylle å Asali har åxå upptäckt denna enormt duktiga tjej så på senaste scrapträffen hade Pylle med sig ett ark med lite olika LO:s å skisser som hon skrivit ut som inspiration och bland dessa fanns en Lo som ajg valde att lifta.

I DETTA inlägg finns LO:n jag liftat, det är den tredje bilden, alltså den andra LO:n. Vad jag krånglar till de, iaf så ser ni kanske vilken de är :-D

Å min LO heter "Tilda" och handlar om att hon själv började kalla sig för tilda för det var enklare än Matidla.

"Tilda"

Inte så Fnyzig LO egentligen eftersom de itne är så många papperslager :-P men de är ju bra med lite omväxling i mina album.

Nu ska vi städa vidare å förbereda inför kvällens grillning :-D Å ja just ja :-D nu har min sambo EN HEL veckas semester :-D det har inte han haft på sommaren så länge jag kännt han, de visar ju att firman går åt rätt håll att han har anställda så han kan ta en veckas semester iaf under högsäsong. Å så blir det ju den årliga resan i September åxå men den ingår ju i jobbet för oss båda då det är inköpsmässa fast det är ju härligt att den är i Spanien i år ;-)


Idag har vi varit en sväng på stan å fikat, jag testade att ta en latte å de gick ganska bra, har inte blött sen i måndags kväll nu så de verkar gå åt rätt håll. Sen gick vi å hälsade på Gammelmormor Gun, mera fika såklart, å så åkte vi å tvättade bilen å så hem å städae en massa.

Nu så ska jag sluta skriva. Kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...