2008-07-28

Bröllop och dop


ja de var vi på igår, jag fotograferade en massa åt brudparet å ställde upp på ltie andra små saker som dök upp under dagen :-) "Hanna -allt i allo" var jag eftersom de hade valt att inte ha brudtärna eller bästman så var jag båda delarna ;-) hihi typ iaf ;-)

Massa grattis igen till er alla tre :-D ni var så underbart fina!!!

Ni kommer få se lite foton åxå men inte nu ;-) nu ska ni få se ett av korten jag hade scrappat åt dem, ett bröllopskort åt Maria och Tobias:



(Med inspiration från Tussan och Muhren) Å tack Paradise (you know why)

På baksidan ser kortet ut såhär:



(ramen är inspirerad av Jenny Sandberg)

Hela kortet är lite 3D, genom 3D-kuddar och 3D-lack:




Savannahs dopkort som jag gjorde efter en gammal beskrivning i scrapbooking-mm tidningen glömde jag bort å fota så de kanske Maria gör så jag kan visa senare :-D

kramkram

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...