2008-07-01

2års fotografering


Här kommer en Jenny Sandberg inspirerad LO som inte är till nått särskilt alls. Jag var inne på hennes sida och såg att hon hade använt det gula prickiga pappret som bas på en LO å tyckte de var såååå fint så det inspirerade mig å sen så hade hon gjort en annan lo med många småkrort i nederkant som jag inspirerades av upplägget på :-) så de blev som en lift av två av hennes LO:s

"2års fotografering"

Ni kanske kan komma med er åsikt om vilket foto jag ska beställa en ltie större förstoring av? Själv väljer jag mellan de två porträttbilderna men vilken? svårt svårt.


Just de, det gula pappret med små prickar på är baksidan av Sassafras Lass "Sunshine Lolipop - Buttercream bliss", helt underbart papper både på fram å baksidan, å det finns i min butik http://www.scrapbookbutiken.se/.
Där finns även Det randiga pappret (Sassafras lass, "pocket full of rosies - secret garden"), de turkosa löven som är utklippta ur ett papper (Making memories "5th Avenue - Sophia Flocked Leaves") och den svarta cardstocken som är "Canvas - Raven". Scallopremsan är från pappret "Sunshine Lollipop - Dreamsicle" från sassafras lass även det.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...