2008-06-02

Misslyckat


Jag hakade på förra veckans utmaning på SWEbloggen att scrappa med "misslyckade" foton. Kom direkt på att jag hade framkallat detta foto pga att det ändå såg lite coolt ut.

Å idag hade SWE bloggen äntligen möjlighet att uppdateras efter en bloggflytt å jag var med :-D tjohoo de är alltid lika kul å bli publicerad. Speciellt på SWE för den känns som så stooor :-)


"Full fart"


Papper från Kaiser och American crafts. Stjärnorna är utstansade med min nya fiiina cuttlebugg die. :-D


Å sen ahr jag varit å shoppat idag :-D världens finaste å sötaste verktygsväska! Jag har länge velat ha en sån väska men nu när jag väntat å väntat kom äntligen den nya "kollektionen" ;-) hihihi älskar de prickiga detaljerna, matchar perfekt med väskan jag har till enfärgade papper ;-)



Snart har jag mer scrapväskor än scrapsaker.....nä skoja bara men många väskor börjar de bli för de är ju sååååå fina :-D Dessutom matchar denna min rosa QK-tång å det är en viktig anledning att köpa den ;-)


Nu måste jag ätan ått håller på å hungrar ihjäl :-p nästan iaf.


///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...