2008-05-09

Söta Savannah!


ÅÅÅ här i bloggen har det som ni säkert märkt varit ovanligt tyst senaste veckan. Jag har legat en kväll i feber:-( och efter det varit superhostig å "döven" vet inte om ni sörlänningar säger döven men de säger jag när man är så där tjock i skallen å känner sig instängd i sin egen hjärna :-p allt är dovt å segt å man känner sig ltie slö.

Jaja iaf så har de varit sååå dåligt på scrapparfronten, ingen ork, ingen inspiration och ingen glädje öht. MEN igårkväll var jag hem till Asali på scrapträff, jag började äntligen känna mig ltie piggare igår på eftermiddagen och under scrappträffen blev jag bättre å bätte så när jag väl kom hem så var jag frisk :-D Sambon blev väldans förvånad :-D å tyckte att vi kunde rekomendera scrapträf till alla som är sjuka som dunderpiller ;-)


Iaf så gjorde jag två hela layouter i 12*12 igår på scrapträffen från "skratch", en är till scraputmaningen å en är kanske dit :-D MEN inspirationen höll i sig så starkt så nu idag på förmidagen så gjorde jag ännu en LO som jag blev jättenöjd med :-D Det är ett foto på den sötaste Savannahn i hela världen ;-) Härär hon 5,5 månad gammal om jag räknat rätt :-D

"Söta Savannah"image698

Den är gjord efter en utmaning som jag hittade inne hos lilo som gick ut på att man skulle ha nån form av fågel med på sin layout. Å de är måååånga fåglar på mitt röda papper kan jag lova ;-)

Fotot har jag knäppt å sen gjort om i PS så det är i sepia. Rubriken är QK-Studio och en dymoremsa. Hjärtat är en grungeboard som jag sytt ett stygn i med floss. Papper från Pink Paisley tror jag.

Å just ja, jag har ju använt Punchinella åxå ju :-D inköpt hos "Jommas lilla krypin"


kramar///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...