2008-05-28

Mera foton


ja ni får se foton hela tiden nu i bloggen istället då jag inte scrappar nått :-/ tildan somnar inte förens efter 2 timmar ungefär när man lägger henne på kvällen å då är de itne läge å scrappa å efter det är jag så slut å har så ont i huvudet s då orkar jag inte.

Hon är alltså inte ledsen eller arg utan är helt enkelt vaken i sitt rum och grejar med det mesta å var femte minut så måste man in för å få henne i säng igen....

jaja, ska göra om lite rutiner imorgon å se om de hjälper eller om det helt enkelt är så att det är en period pga att hon upptäkt att hon faktiskt KAN klättra ur sängen själv å hätma leksaker/böcker m.m.


M ger farmor en puss


Att leka bland våra hängbjörkar är en favoritsyssla här hemma


Stora tjejn kan gunga på "stooora gungan"


Jag får åxå va med på bild när Judit "snor" min kamera


Å detta är tradition på väg hem från dagis, ställa sig på staketet och kolla in på stora dagiset, det ser ut å va så roligt där inne ;-)



*trött, huvudvärk och less på att sambon jobbar 08-23*

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...