2008-04-16

Virkade blommor

Idag utmanar vi på  scraputmaningen er att använda virkade blommor, inne på scraputmaningens blogg finns även en länk till en sida med beskrivningar ifall man vill virka sina egna blommor. 

Jag har gjort en layout om en av de ställen som jag anser vara mit barndomshem. i har flyttat mycket under årens lopp men min farmor och farfar har alltid bott i Rengsjö och i 8:an på gymnasiet så flyttade jag, min pappa och hans fru dit igen för att stanna. Jag bode där tillls jag flyttade hemmifrån under gymnasiet.

"Rengsjö"
image642
Fotot är taget från vägen upp till pappas hus, underbar utsikt över "Västersjön" kyrkan och en stoooor måne.


Nu ska jag å tildan hälsa på nån, vet itne vem än men nån blir de iaf :-D 


//Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...