2008-04-11

Blicka mot framtiden

För 2 veckor sedan gjorde jag denna LO men det var inte förens nu som den var upplagd på stellas sida. Den är till en skisstävling som finns inne på stellas.se och jaghar gjort två LO:s men den andra skicakde jag just in så den har de inte hunnit lägga upp än men sen får ni sen den åxå. 

Den här LO:n gjorde jag hemma hos Maria när vi hade scrapträff, jag hade glömt en massa saker hemma så det gick fort att scrappa eftersom jaginte hade så många valmöjligheter, t.ex. hade jag INGA andra alfabeten med mig :-o 

"Blicka mot framtiden"
image630

Som många av er vet så älskar jag att sy på mina LO:s och nu när jag har varir å shoppat massa ny sytråd så får jag verkligen bita mig i läppen för att INTE sy på alla ;-)


Har börjat på en LO till Lilla Handarbetsboden åxå :-) men den går seeegt frammåt :-p tänkte t.ex. låta bli att sy på den ;-) får se om de går. 


Fick hem dessa underbara block till butiken idag:



Måste jag påpeka att jag blev kär eller förstod ni det på engång? 


nu skaj ag deeega ett par timmar, packa ordrar, platta håret och sedan ska jag hämta tildan tidigare på dagis för att åka till min Farmor som fyller 87år idag :-) Grattis lilla farmor.




//Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...