2008-04-09

Backses

Idag på morgonen började Tildan säga ett ord jag itne hört förut, hon tjatade i "Backses" och jag och fredrik gjorde vårat bästa för att lista ut vad de var hon ville.

Senare åkte vi upp till Tidlans farmor för att hämta upp henne och för att sedan åka på Mobackes, dollarstore och äta lunch på Tuppz.!!! ja de var ju klart att "Backses" var "Mobackes" eller hur?? 

Mobackes är en stor handelsträdgård med ZOO och grejer. Dit åker man för att kolla på sköldpaddor, fåglar, fiskar och råttor :-) 

image626

Det visade sig att igårkväll när Tildan pratade i telefon med sin farmor då hade ju hon nämnt att vi idag skulle åka på Mobackes och kolla på sköldpaddorna och säger du något till en tvååring jaa de minns det kan jag ju säga ;-)

På Dollar Store köpte jag lite strumpor, en boll och så nya gardiner till Matildas rum, å Carina köpte nya gardiner åt mig att ha i vardagsrummet :-D ska bli så fint. Matildas gardiner har jag sytt upp nu och stryckit så när hon vaknar ska jag sättta upp dem :-D


////Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...