2008-03-08

Veckans skiss

Idag, lördag läggs ju alltid veckans skiss upp på scraputmaningens blogg å jag har ju skapat ett bidrag till den för er att inspireras av ;-)

Fotona på denna LO harj ag visat i bloggen tidigare, det är ju min pappa som tagit dem när Matilda var där och bakade pepparkakor. Det här är den tredje LO:n med kort som pappa eller hans fru tagit tror jag, eller det är ju den femte :-) två av layouterna i lettersize som de fick i 50års present var ju med kort som de tagit åxå. 

Jaja här kommer min LO iaf,

"Pepparkaksbak"image558

Papprena är från My minds Eye, och de små pepparkaksformarna har jag fått av Maria som scrappar med oss :-D visst blev dom bra? "Pepparkaks" är utstansat med Asalis "Abigale" alfabete till QK-tången.


Idag har jag, Matilda, Elin och Ester varit till Mobackes här i stan, det är ett trädgårdscentrum med både fik och zoo och massa skoj å titta på. Vi var där för å kika på sköldpaddor och fåglar :-) Tjejerna hittade ju lego åxå så där satt jag med dem medans Elin fixade lite annat inför kvällen. 

Nu har Matilda precis somnat och när hon vaknar ska hon upp till farmor för å sova där inatt. Hon är mycket bättre nu tycker jag inte alls så gnällig och har nu itne haft feber på tre dagar heller så det känns okej att lämna henne där över natten. 30års festen som vi ska på är ju bara 1-2km från farmor å farfar.

Å vad jag längtar till kvällen, få umgås med lite vuxna människor, å få umgås lite extra med Elin å Åsa. 

Å imorrnkväll ska jag iväg å scrappa med ett gäng tjejer i Kilafors. Maria ville lura in lite mer folk i scrapträsket så hon hade några å träffas å scrpapa med ;-) jag ska göra mitt bästa ;-)


Nu ska jag packa ihop tildans saker å mina saker å ja greja en massa.



///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...