2008-03-22

Bror

min lilla älskade bror, han är i USA sen i augusti som utbytesstudent och under detta året har han hunnit fylla 18år. Känns helt otroligt att den lilla bråkiga skrikiga grabben som hängde efter mig så fort jag hälsade på mamma har blivit 18 år!!! Han och jag är så lik varandra till sättet så man fattar inte att vi är halvsyskon *bara*. 

Ale kallar jag honom med långt A alltså, men många andra säger Alex. Han är 6 år yngre än mig och min halvbror som jag minns när jag fick vakta när han låg på skötbordet så han itne skulle ramla ner. Minns så mycket om min "lille"bror, han ville alltid att vi skulle spela tvspel eller dataspel med honom och redan när han var 3-4 år slog han oss, speciellt i mariocart där han var helt grym den lille som inte nådde med fingrarna från ena knappen till den andra ens :-D

här är han med Mamman i hans USA-familj men eftersom jag inte har kunnat fråga henen om lov så vågar jagi nte lägga ut bilden på henne så hon är suddad men hennes och hans ansiktsuttryck visar sån enorm kärlek så man känner att han är älskad där bort å då blir man lungt trots alla mil han är hemmifrån:

image586


en erkän, han ser ut som en avbild av jesus :-D med sitt långa hår, sin harmoniska min och skägget. Korset runt halsen gör ju itne saken bättre men bor man ett år i ohio i en religiös familj och dessutom är uppvuxen under delar av sin uppväxt läsandes bibeln så blir det nog lätt så :-)

Ale, du är så himla snygg nu när du växt upp brorsran ;-) känner inte igen dig längre å jag längtar tills vi ses nästa gång. Hoppas du kommer ut på MSN ikväll igen så vi får prata skit om morsan igen ;-) ;-P (retas med mamma)


kanske fler foton kommer innan natten är till ända. imorron fyller min dotter 2 år och ajg undrar vart tiden tagit vägen :-?


///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...