2008-03-20

3D-lack :-D

I looooove 3Dlack :-D blir sån härlig effekt av det. 

Å på cybercropen som pågår inne på scrappiz just nu var en av tävlingarna att använda sig av någon 3D effekt på sin LO så jag gjorde denna om dotterns overall :-D och så 3Dlackade jag hela rubriken så den kom upp ltie mer å så har jag byggt upp layouten i lager på lager med en overlay på slutet för å få extra djup. 

När jag fick hem det prickiga pappret kom idén till denna LO upp i mitt huvud på engång å nu fick jag äntligen tummen ur. Upplägget har jag litat lite från asalis LO "Ojdå!"

"Overallmodet 07-08"
image571


och så en liten detaljbild på den 3D-lackade rubriken: 

image572






Nä nu är de dags å laga lunch å fortsätta scrappa å tvätta å hänga tvätt å ja allt som ska göras nu inför påsk och 2års kalas :-D


Ja just ja ni måste ju få se den sötaste kärringen ;-)

image577

image576



Glad Påsk!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...