2008-02-13

Jag om 10år

En utmaning som är med på Scraputmaningens blogg idag, att scrappa en LO på temat "Jag om 10år" jag valde att scrappa om hur jag TROR mitt liv ser ut om 10år, inte vad jag hoppas på för då skulle jag ju vara miljonär å resa en massa, utan jag tror och vet att det är så här:

"Jag om 10år"
image524

Prickigt och randigt papper från October afternoon, rutigt är baksidan av "Sassafras Lass- Owl Pals - Enchanted forest". "Jag" är skrivet med American crafts - filt thickers - Leg warmers bruna. Sen är det dymoremsor, ett par olika journalinglappar, en från Jenny Bowlin och en från 7gypsies tror jag. 

På rubriken har jag haft på 3D-lack, det är ju stora passionen just nu som används överallt där man kan använda det :-D 

Å jag har ju använt en öljett åxå, det är inte ofta jag använder dem nu mera, kanske blir modernt igen snart ;-) men nu använde jag en som ringen ovanför Å:et.kramar///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...