2008-01-23

Scraputmaningen

åååå ÄNTLIGEN får jag visa upp en LO. Den första LO:n som jag får visa som jag gjort till scraputmaningen :-) Denna LO är gjort till en utmaning som heter "Om du vann 1 miljon vad skulle du göra?"

När jag skulle göra denna utmaning så började jag med å kolla igenom högen med kort på mig och detta pasade ju perfekt för jag skulle nog bli lite galen å glad om jag fick ltie mera pengar. Sen kom jag på att jag skulle ha en tio-i-toppp lista.

"Om jag vann 1 Miljon skulle jag:"
image492

Det blåa bakgrundspappret är ett "Basic grey - two scoops" och det mönstrade röda är "Cosmo cricket - audrey". Blomman är en "Prima - sprites - black" och rubriken är skriven med bl.a "KImemories - mini bubbletters".


Idag är det onsdag och det innebär ju att Matilda är hemma så vi får se vad vi gör idag, kanske det blir ltie utelek nu snart å lite fotografering :-)


kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...