2008-01-06

Inspirationen

Inspirationen finns här, jag scrappar å grejar har dessutom fotat en massa så jag längtar tills korten kommer :-D skickade på framkallning igår för jag har såå lite inspirerande kort kvar i min hög. 

Igår vare jag, Matilda, Fredrik och matildas farfar ute på en skogspromenad, Matilda fick åka Bob. Det blev en lite längre promenad än jag tänkt mig så vi var ute å traskade i snö i ca 1 timmer och 15 minuter. På slutet blev Matilda less för hon var trött å hungrig så då fick vi turas om å bära henne.

Även jag fick mig en tur på Boben :-D det var kul, jag åkte ner för en ganska brant backe å for av på slutet så nu tjatar matilda om "Mamma mlamla" (ramla) till alla hon träffar så jag måste förklara hela historien ;-)


image461

   


Det är så härligt att det äntligen får vara riktigt snöigt ute. Tildan åkte pulka idag åxå, Hon lessnade lite på Boben igår efter denna långfärd så det var nog skönt å få sitta i pulka i stället där man kan sitta avslappnad å nerbäddad. 



igår hade jag namnsdag åxå :-D 4 personer upptäckte/kom ihåg det och grattade mig :-D tackar tackar. Å snart fyller jag ju år åxå :-D mera pengar till kamerafonden ;-) å igår lovade Fredrik mig 500kr till kamerafonden för en helkroppsmassage ;-) hihi bra å ha en stel karl ibland ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...