2008-01-10

En lo att visa :-D

jaaa, äntligen en LO som jag kan visa upp för er i bloggen! Jag har redan hunnit scrappat 6 layouter och 4 kortunder 2008 å de tycker jag är bra gjort för det blir ju 1 sak scrappat om dagen de ;-)

Som utlovat kommer ni nu få se ett muffins grattiskort och alltså även en LO som jag gjorde igårkväll. Började på å valde dessa kort för att det var många i den serien å jag ville rensa ur lite i korthögen. Beskar korten, valde papper och la korten så på höjden på pappret å kom fram till att så skulle de va. efter en stund upptäckte jag att den blev lik Pylles LO "Melon" så det blev lite lift av den, fast från början omedvetet :-D

"Dina miner"
image468

inte nog med tt jag rensar ut massa gamla kort, jag använder bara papper som jag haft sen i september tror jag.


Muffins grattis efter en gammal skiss i "Scrapbooking-mm" (alltså LO.skiss inte kortskiss)
image469

Den muffinsen är så söt, har inte använt den förr men den var perfekt att måla med promarkers. 
Ramen är en Lil davies raw chipboard ram, 25kr för en hel förpackning med olika ramar de tyckte jag var billigt å bra :-D å jag som inte alltid orkar ta fram akrylfärg å måla med jag chalkade ramen istället med först "Maroon" å sen "dark brown"


Glöm inte att tävla, kolla butikens blogg 



///Hanna

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...