2007-11-06

sjätte etappen

ja nu ÄNTLIGEN kom resultatet i etapp 6 upp på scraputmaningen, men den som väntar på nå gott ;-) för det var det verkligen, jag kom 2:a i denna etapp :-D som var att man skulle använda nått "tygigt" på sitt bidrag. Jagvalde att använda filtdekorationer, band och att sy med symaskin för att få lite tygig känsla överlag. 

image344

Papprena är från Basic grey-infuse. Även här halkade det in ett par ugglor :-D ääälskar dem :-D 


Å GRATTIS till Asali som kom på 6:e plats med sitt underbara album, det ääälskade jag! 





För övrigt var det likte häktiskt igår med nyöppningen och att vänja sig vid detta nya :-D men ikväll hadej ag hunnit undan allt på dagen så jag har scrapapt inte mindre än 6!!! julkort :-D kände lite panik tidigare hur jag skulle hinna göra några till hantverksmarknaden den 24/11 men nu har jag 10st klara iaf :-D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...