2007-11-22

Sista uppladdningen

Japp nu är jag klar med julkorten! hoppas jag :-/ 

iaf har jag nu närmare 40 julkort att ha med mig på lördag, kommerj u ha massa kvar när jag åker hem men jag vill inte komma dit med 10 julkort för de ser ju så fjuttigt ut så istället så gör jag 40st och så skickar jag ett gäng av de som blir över själv :-) 

Satt igårkväll nere i vardagsrummet och gjorde 7 julkort och kolladepå Greys samtidigt :-D blev superbra för jag blev nöjd med korten OCH fick se Greys. ikväll jobbar jag men jag skulle behöva scrappa ett bidrag till utmaningsresans sista utmaning :-/ å en skylt till på lördag....jaja vi får se hur de går.

här kommer mina 7 julkort iaf:

image374

image375

image376

image377

    


Det kändes bra att få gjort ett par till kort med min söta bakandes Tilda :-D Sen har jag använt mig av de fina clearstampsen från SassafrasLass (fågel, "merry christmas" och "To from etiketten".) Det syns att jag satt nere å gjorde dessa kort för på 6 av dem har jag sytt med symaskin å den står nere så det är sällan jag orkar gå ner å sy när jag gör kort. :-D

kramar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...